Home » 2016 » October » 17

Daily Archives: October 17, 2016

Zoozīļuks, Alise Brīnumzemē un eņģeļu pasakas

Kas gan tam visam varētu būt kopīgs? Tās ir aktivitātes, kurās iesaistījusies 2.b klase šajā rudenī. Rīgas Zooloģiskā dārzs ik rudeni aicina skolēnus piedalīties ozolzīļu vākšanas akcijā.  2.b klases skolēni kopā ar vecākiem jau savākuši 211 kg zīļu. Notikusi pat zīļu vākšanas talka Ralfa Zaharčenoka mammas vadībā! Skolotāja Gunta Spure rosina skolēnus piedalīties arī citos konkursos. Tā otrklasnieki ar saviem darbiņiem piedalās Īslīces vidusskolas rīkotajā zīmējumu konkursā “Alise Brīnumzemē’. Skolēni 22.oktobrī uzaicināti arī uz amatierteātra izrādi. Gaidot labdarības akciju Eņģeļi pār Latviju, ikviens tiek aicināts uzrakstīt savu pasaku par eņģeļiem. Arī uz šo aicinājumu atsaukusies 2.b klase, un top pasakas. Bērnu aktivitātes atbalsta arī viņu vecāki. Karjeras nedēļā klasē viesojās Linda Šūba, lai pastāstītu par darbu tipogrāfijā. Skolēni ar interesi pētīja dažādu preču iepakojumu un klausījās, kā tas top. Priecājamies par otrklasnieku piepildīto ikdienu!

CAM00810 CAM00816 CAM00819

Pamatskolā strādā RPIVA pasniedzēji un studenti

Karjeras nedēļas ietvaros novada skolēni izmantoja izdevību pētīt savas karjeras iespējas  Rīgas Pedagoģijas un izglītības un vadības akadēmijas studentu un pasniedzēju vadībā. Arī 9.a klases skolēni strādāja šajās “darbstacijās”. Lūk, ko stāsta Elīna Stašāne: “Ceļojot no vienas “pieturas’’ uz otru, skolēni uzzināja par studentu dzīvi, mērķu izvirzīšanu, kā arī pildīja dažādus testus. Vienā no ‘’pieturām’’ mums bija iespēja iepazīties ar karjeras konsultanta darbu un uzzināt, ar ko viņš nodarbojas. Karjeras konsultante mums pastāstīja, ka veiksmīgas profesijas izvēles pamatā ir patika pret darbu, prasme apzināt savas spējas to izdarīt, kā arī ļoti svarīgi, lai  šis darbs padodas un  ir radīts tieši tev. Iegriezām savu Karjeras kompasu, izspēlējot jautājumu spēli. Pie RPIVA docentes ar testa palīdzību  noskaidrojām, pie kāda mācību vielas apgūšanas tipa mēs piederam.  Daži izmēģināja ierīci, ar kuru noteica savas reakcijas ātrumu un koncentrēšanās spējas. Manuprāt, tā bija lieliska iespēja uzzināt ko jaunu par pedagoga profesiju, jo kādam, iespējams, radās ideja par izglītošanās turpināšanu šajā mācību iestādē.”

IMG_6756DSCF6724 IMG_6754