Home » Bez tēmas » Tīra Baltijas jūra sākas vannas istabā

Tīra Baltijas jūra sākas vannas istabā

Martā mūsu skolas audzēkņi aktīvi iesaistījās konkursā „Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā”.

Dabaszinību skolotāja Gunta Biršte kopā ar 65 skolēniem no 5.a, 5.b, 6.a un 6.b klases veica eksperimentus ar mazgāšanas līdzekļiem un noskaidroja to pH līmeni. Visi bija vienisprātis, ka jāizvēlas videi saudzīgāki veļas pulveri un tīrīšanas līdzekļi.

4.a klases skolēni kopā ar audzinātāju Līgu Purenu izveidoja skaistu prezentāciju un piedalījās diskusijā „Tīra jūra sākas vannas istabā”. Daļa bērnu atzina, ka iepriekš nebija iedomājušies, ka jūra ir tik piesārņota. Skolēni nolēma ar savu prezentāciju iepazīstināt arī 2.a, 2.b, 3.a, 3.b un 4.b klasi. 1.b, 2.a, 2.b, 3.a un 3.b klases skolēni kopā ar audzinātājām Intu Šarikovu, Vitu Lukšu, Rozi Bruģi, Aiju Dūmiņu un Guntu Spuri veidoja plakātus, kuros ir ieteikumi vides saudzēšanai.

5. – 9. klašu skolēni kopā ar pedagoģēm Daigu Sējēju un Dinu Ālmani diskutēja par to, kuri mazgāšanas un tīrīšanas līdzekļi ir viskaitīgākie. Skolēni secināja, ka vislielāko ļaunumu videi nodara tie, kas satur daudz hlora, fosfātus un fosforu. Ļoti kaitīgi ir veļas mīkstinātāji. Diskusijas noslēgumā skolēni veidoja plakātus, ar kuriem iepazīstinās citus audzēkņus, skolas darbiniekus un vecākus.

Konkursā iesaistījās arī 8.un 9. klašu jaunieši. Viņi par šo tēmu veidoja videomateriālus un prezentācijas, ar ko pirms Lielās talkas iepazīstinās citus.

Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - plakāti Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - plakāti Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - plakāti Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - plakāti Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - plakāti Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - plakāti Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - plakāti Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - prezentācija Tīra Baltijas jūra sākas tavā vannas istabā - prezentācija 5.b kl.sk. D. Ālmane 5.a kl., sk. D. Sējēja 2.a kl., sk. R. Bruģe