4.decembrī Bauskas pilsētas 3.klašu skolēni devās uz Jelgavu, uz “Karameļu darbnīcu”. Tur notika karjeras izglītības pasākums „Iepazīsti konditora profesiju!”(projekta Nr.8.3.5.0/16/I/001 „Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” ietvaros). Nodarbības vadītāja kopā ar diviem konditoriem uzskatāmi demonstrēja, kā no cukura un dažādu piedevu masas tiek veidots gards kārums – mele, mele, karamele! Skolēni apbrīnoja, kā puišiem uz karstās letes izdodas tik meistarīgi novaldīt lipīgo masu, piedodot tai vajadzīgo formu. Skolēni uzdeva jautājumus par darbu karameļu darbnīcā, par iespējām apgūt šo interesanto, saldo, bet grūto darbu. Tad, kad skolēni bija pietiekami ilgi vērojuši karameļu darinātāju darbu un noklausījušies stāstījumu par šo darbu un produktu, bija pienācis laiks darboties pašiem. Lai viss būtu higiēniski, visi savas rociņas ietērpa gumijas cimdos un ķērās pie savu karameļu veidošanas. Katrs varēja izvēlēties, kāda forma konfektei uz kociņa būs. Nodarbība bija interesanta un saistoša, un pašu izgatavotais kārums – tik garšīgs!
Start here
Latest Posts
-
Baltais brīnums atrasts!
Ziemassvētku koncerts 1.-4.klasēm izskanējis. Tā nosaukums šogad bija “Baltais brīnums”. Tradicionāli saturisko ietvaru šim pasākumam veido 4.klases kopā ar skolotājām. Skolotājas Lauma Zariņa, Anželika Orlova…
-
Labdarības akcija noslēgusies
Mūsu kopīgi saziedotās dāvaniņas – kārumi, ilgi uzglabājama pārtika, saimniecībā un sadzīvē noderīgas lietas- aizceļojušas pie tiem, kam tās noderēs visvairāk. Skolēnu pašpārvaldes Rūķu komanda…
-
Vai tu zini, eglīte, cik tu tagad skaista?
Skolēnu pašpārvaldes organizētais konkurss par oriģinālāko eglīti radījis ļoti lielus izaicinājumus pašiem organizatoriem. Viņi secinājuši, ka VISAS skolēnu izveidotās eglītes ir ORIĢINĀLAS. Izrādās, ka eglīti…
-
Ziemassvētku tirdziņa ainiņas
Pirmssvētku nedēļas sākumā skolas foajē pulcējās radoši, čakli un enerģiski skolēni, lai piedalītos ikgadējā Ziemassvētku tirdziņā. Daudz garšīgumu, skaistumlietiņu un suvenīru tapis pašu rokām un…








